La meva finestra, mirall
Del 22 març al 2 de juny
Sala de les Columnes
Sota aquest títol, La meva finestra, mirall, l’Institut d’Estudis Fotogràfics de Catalunya presenta sis autories on el principi de creació s’emmarca dins d’una tendència instintiva, un impuls que porta a fer visible una idea, a formalitzar una estètica; una necessitat vital de fotografiar allò íntim i proper.
Es pot percebre el subconscient i la memòria? És el bosc l’entorn per una desconnexió si la naturalesa resta seca? La fusió de la fauna amb l’horitzó, és fruit de caminar? Pot la ficció crear una fascinació pels adolescents? Totes les ones són com el renaixement i l’albada? El fet irracional, comporta el silenci d’allò sensorial?
La paraula convida a reflexionar sobre allò que la fotografia, com a imatge, permet formular en expressió visual.
Projectes fotogràfics de: Pau Vendrell, Lara Castañeda Zambrano, Montse Cañellas, Noel Pérez, Katia Cabeza de Vaca Muñoz i Valeria Gallardo.
Comissariat: Departament d’Activitats Culturals IEFC
Organitza: IEFC i Centre d’Art Contemporani La Sala
Activitats complementàries
Visita comentada a l’exposició a càrrec dels autors Pau Vendrell, Lara Castañeda Zambrano, Noel Pérez, Katia Cabeza de Vaca Muñoz i Valeria Gallardo.
Diumenge 21 d’abril a les 12h.
Cal reserva prèvia.






Facebook
Instagram