Visita comentada a l’exposició ‘Ouka Leele. Inèdita’
Nota de premsa
2011/04-009
El Centre d’Art Contemporani La Sala acull aquesta exposició que es pot visitar fins al 29 de maig
Aquest diumenge 10 d’abril, a les 12 hores, tindrà lloc la primera i única visita comentada a l’exposició de la reconeguda fotògrafa de la moguda madrilenya. Ouka Leele Inèdita és el tÃtol d’aquesta mostra que es troba exposada a la Sala de les Voltes, del Centre d’Art Contemporani La Sala, fins al 29 de maig.
Ouka Leele Inèdita acosta al gran públic les imatges més Ãntimes mai publicades d’una de les artistes més importants del panorama nacional i internacional, recentment reconeguda amb el Premi Nacional de Fotografia.
Com a complement a l’exposició es projecta una pel•lÃcula de 27 minuts, en la qual és mostren els diferents treballs de l’artista, aixà com la projecció de diferents fotografies pintades i el disseny escenogrà fic i de vestuari que va realitzar Ouka Leele per a una òpera.
Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
5 d’abril de 2011






Facebook